Packelipackpack!

Jag gillar att packa speciellt sen jag fick en ny resväska av mamma i höstas!
Det blir ju en del åka fram och tillbaka, Leksand - Sundsvall - Stockholm. Väskan packas sällan upp helt, vissa grejer ligger alltid där. Väskan står allid framme, som en extra möbel. Det gör inget - det finns plats och jag gillar att vara påväg!
Packa blir som en ritual, allt som ska med måste väljas ut noga, läggas fram, dubbelcheckas, packas ner och helst få plats också.
Imorgon bär det av till Stockholm efter skolan, för på fredag är det obligatorisk närvaro på Formexmässan i Älvsjö, det ingår i vår utbildning.. Inte speciellt jobbig när det blir så!
Jag ska bo hos Hanna på Reimersholme hela helgen och som jag längtat!!!!
I februari drar hon till Australien på obestämd tid och det ska bli så kul att hinna träffa henne innan! Dessutom är hennes soffa den skönaste som finns att sova på och Hanna är en exemplarisk hyresvärd och vän.

Så ikväll är packkväll, eller kanske snarare packnatt. Jag har ju sovit middag..

Jo jag har börjat packa. När allt är i måste det sen packas upp för att packas ner igen, en extra koll skadar inte! Bristen på nattliga aktiviteter bidrar nog också till denna packprocess..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0