Thank God Is (Almost) Friday!

Jag och klassisen Amelie var på Friday´s och firade onsdag igår.
God mat och trevligt (men bildskyggt) sällskap är inte helt fel. After Work typ -vuxenpoäng!


Skulle ju ta en bild på maten men min kamera dog strax efter den här bilden. Tur att det inte är en matblogg ändå!

By the way, så här såg det ut idag när jag kom hem:

Min smutstvätt, tvättad och vikt!
Så jäkla lyxigt!!
Idag är det torsdag och i Leksand hade det betytt förhelg.
Men nej, inte i Stockholm. Här betyder det att dricka c-vitamin, käka Ipren och dricka vatten!
Jag vägrar bli sjuk!!
Hanna är ute på äventyr så jag har lägan för mig själv ikväll.
Men jag har ju sällskap av Criminal Minds, kan man ha det bättre?


Kommentarer
Postat av: Frida

Later som du har det toppen i huvudstaden!! Kul och se bilder! Glomer och ta kort hela tiden, inte bra.. =) Har oxa en kvall for mig sjalv idag.. Me like. Kram pa dig!

2010-10-21 @ 20:43:36
Postat av: Josip

Man you get your laundry washed and folded... now that's like having a Lilli

2010-10-21 @ 22:34:35
URL: http://josipk.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0