Hanna gästbloggar

Jag förstår att ni har väntat och väntat på att jag ska göra ett litet gästinlägg här hos Aina. Så för att få slut på tjatet så skriver jag väl några rader...
Aina har alltså bott här hos mig på Reimersholme i nästan 3 veckor. På 20 kvm har vi levt tillsammans som i en symbios. Aina försörjer mig, lagar mat åt mig, tvättar, städar och tar hand om mig. Toppen! Och vad gör jag? Inte så värst mycket faktiskt. Awesome!
Ikväll är vår sista kväll tillsammans för imorgon bär det av till Sundsvall. Aina har lagat en fantastisk kycklingröra med curry, till det lite fetaost och ruccola. Självklart lite Viña maipo också. MEGA! Så nu sitter vi mätta och belåtna i soffan med varsin dator.

När jag kom hem idag så hade Aina köpt lite presenter till mig som tack för att hon fått bo här. Sånt som hon tyckte att jag behövde....



Gööölligt då!

Näe det här får bli allt från mig. Tänkte avsluta med en lite bildorgie från Ainas tid här i storstan...

           

            


Taco hej!


Kommentarer
Postat av: Ola

Såg er utanför Beck igår. Ni såg fantastiska ut! Ska vi hänga nån kväll? I Love you!

/ Ola Rapace

2010-11-03 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0