Crazy.

Om två veckor är det skolavslutning. Så om 14 dagar är jag dekoratör? Crazy.
Det betyder ju också att bloggen försvinner om två veckor. I alla fall slutas den uppdateras. För jag skulle ju bara ha den när jag bodde i Leksand och om fjorton dagar ska jag alltså flytta här ifrån. Crazy.
Därför ska vi nu ta vara på sista veckorna tillsammand, jag och klassisarna! Ikväll ska det grillar. Nästa helg ska vi aktivera oss, förhoppningsvis i lärarens stuga. Vi hade ju en hel lista. Hinner vi med allt på två veckor? Det kommer bli crazy.

Crazy.

Kommentarer
Postat av: Lina

men hördudu, det där med att bloggen avslutas tycker jag är lite tråkigt. du får starta en ny! (läs: jag får starta en ny till dig)

2011-05-18 @ 21:57:01
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag kommer att sakna bloggen jätte mycket. Varför inte ha en blogg om hur det är att vara dekoratör!

kram

2011-05-19 @ 13:17:14
Postat av: Lina

vilken klok mamma du har!

2011-05-19 @ 20:30:58
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0