TO DO!!!

Om ganska exakt 10 veckor har vi slutat skolan! Onsdagen den 1:a juni är vi klara. Hallå? Det är ju bara 70 dagar tills dess.. Då ska vi bah va typ dekoratörer eller nå bah liksom. SWEET på ett sätt JOBBIGT på ett annat. Hur ska jag klara mig utan alla klassisar? Hallå? Vilka ska jag nu byta ordvitsar med?
Och ska jag inte bo i Leksand längre alltså? Hallå? Hur ska jag då kunna fika på Siljan varje lördag och söndag? Ska jag jobba på riktigt då? Hallå? Ska inte läraren godkänna och feedbacka? Hur ska det gå?
Mycket nu det är mycket nu...

Hur som helst har jag och några klassisar gjort en TO DO-lista. För vi har mycket att göra innan vi flyttar här ifrån!

Det ska övernattas i klassrummet (moget huh) men det väger vi upp med vin-picknick, grillningar, besöka Nusnäs Dalahästfabrik igen, knäckebrödsfabriken osv.
Listan är lång, längre än fotot.
Där nere står också "åka till Mora", förhoppningsvis bockar vi av den redan på fredag!

Kommentarer
Postat av: Sanni

Hallå...det är typ mycket ni ska hinna med innan vi slutar skolan :) Hur ska vi/jag klara mig utan dina ordvitsar Aina ? Ja, ja men som sagt ..det är typ 69 eller är det 68 dagar kvar.....

Förresten..jag har länkat dig i min blogg :) känn på den du !

2011-03-24 @ 22:24:33
URL: http://sannas.vitahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0