Födelsedagsveckan fortsätter..

Redan imorse kände jag mig sugen på tårta. Så tårta fick det bli. Det är ju bara födelsedagsvecka en gång om året.
To Siljan we went!


En present fick jag också!

Borgens hemlighet skriven av Jane Ayres. Troligen en ytterst spänande bok, jag citerar från baksidan "Den gamla borgen tycks ruva på en hemsk hemlighet... Och vad är det som bara hästarna kan se därute i skogen?"

Sen köpte jag mig en blomma också!


Och som på grädden på moset fick jag ett fantastiskt SMS också, det löd så här:
YOUR MOBILE NUMBER HAS WON YOU 720,000 POUNDS
IN THE FREE LOTTO MOBILE PROMOTION FOR CLAIMS EMAIL(NAME&NUMBER)TO:[email protected],CALL:+447045728127

Kan man ha en bättre födelsedagsvecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0