Första dagen på praktiken

Dag ett är avklarad and it went awsome!
Började 9.30 och körde på direkt från start. Har haft tre härliga kommunikatörer att hänga med och vi har gjort om heeela accesoaravdelningen! Slutade 16.30 och hittade typ utan problem hem Hanna! Nemas problemas!
Lagade käk i Hannas (obefintliga) kök och nu chillar vi bara!
Imorgon tar jag med mig kameran!

Tänkte bjuda på lite bilder från Sönsvallshelgen också.

 
Jobbade på lördagen, ÅH som jag saknat mitt jobb!
Nu är abstinensen stillad i några veckor framöver.

Efter jobbet väntade fest.

Jag, Norpan och Andreas hade förfest med en omgång TP.
Vem som vann är oklart!


Norpan går igenom vilka regler som gäller i Borgen.



Höga krav..

Sen kom härliga människor!

Elina är alltid fab!


Always fun whit St Josip.


Indiskabrudar är bäst!

Sen lite bilder bara för ordvitsarnas skull!


Sen krashade en stol, inget att stoltsera med kanske.


Grabbarna försökte trappa ner.

Ja det där var ett axplock!
Heypa!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tycker det var ganska klart att jag vann efter som jag hade mest "tårtbitar" när vi slutade :P :P :) ??

2010-10-18 @ 20:50:12
Postat av: Josip

Nice att det gick AWESOME ofcourse whatelse... right? And thos pics, I wish u didn't upload some!

2010-10-18 @ 21:01:34
URL: http://josipk.tumblr.com
Postat av: Aina

Andreas: Snicksnack!



Josip: Yex, what else? ;)

Noo, they'r faaab! We all were fabolous!

2010-10-18 @ 21:18:32
URL: http://ainaiexil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0