Sista dagen in big city!

Ikväll åks det hemåt Leksand. Tre veckor har swischat förbi och min praktik tog slut i fredags. Sista dagen var jag på Indiskas huvudkontor, på expoavdelningen. Så jävla kul var det!!! Fick styla ihop lite sensommar- och höstkläder som jag sedan fotade och senare ska skickas ut till alla butiker så de vet vad som kommer.
Så idag är sista dagen med lilla famljen. Vi vet inte vad vi ska hitta på. Vi har velat i 3 timmar snart. Alltid löser det sig. Det blir garanterat en mysig dag vad vi än gör!

Martin, Jedward, the cat och jag.. Luv luv luv.

Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha JEDWARD! loves it! miss u babe!

2011-05-16 @ 13:12:49
URL: http://blixtensbodega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0