Lite av Hötorget!

Onsdag och torsdag har jag och min handledare Cecilia carit på Hötorget för att hjälpa till med förberedelserna inför Jade-släppet. På Hötorget jobbar dekoratören Pia och hon hade min klasskompis Miranda som praktikant!

Miranda in action!

Även fast Jade-kollektionen är prio ett i butikerna just nu får man inte glömma bort de andra varorna som också finns. Precis brevid Jade-ytan ligger en liten klädyta och accessoaryta som skulle snyggast till. Jag fick styla om alla torsos på accessoarytan. Sen hjälptes jag och Miranda åt att strukturera upp accväggarna så de blev lite renare och snyggare.

Före:

Efter:

Det kanske inte syns så jättetydligt på bilderna men det blev riktigt bra!
Sen klädde jag en docka.


Superkul att få hänga med Mirris även om det var stressiga dagar. Nu börjar det kännas att man inte träffat klassen på över tre veckor, det ska bli roligt att få träffa alla på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0