En helg..

.. i Stockholm går fort fort fort.
Den gick i umgängets tecken. På fredagen tog jag och sambon en öl med Axel, Sofia och Sanna. Loves it!
På lördag förmiddag fick jag äntligen träffa Johanna som jag inte träffat sen min förra praktik. Det var verkligen på tiden! Vi mötte upp hennes far som vid fototillfället besökte toaletten och mor för ett glas i Kungsträdgården.

Vilken härlig dag, na na na naa na na na na naa na na na.

På kvällen drog jag och den här skönheten ut till hennes boyfriend i Vallentuna.
Där blev det grillat och fest ända in på småtimmarna.
Lyckat något fruktansvärt!
Imorgon är det dags för ny praktikvecka och jag ska vara ute i Skärholmen 08:15. Tack god natt hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0