Vad f@n hände..?



Från hell hole till helt klart anständigt!
Jag fick någon tillfällig sinnesförvirring. Kanske var det feberyrande? Eller betyder detta att jag är frisknat till? NEJ! Så sluta för Guds skull inte att tycka synd om lilla-soon-to-be-über-sjuk-mig i en 10 år gammal tröja med mycket osmickrande passform!

Städruschen gjorde inte mitt matthet bättre, tvärt om.
Att städa 10 kvm-rum har aldrig varit så svettigt och då har jag inte ens damsugat än! Jag vet att det kanske heter damsugit men det borde heta damsugat, precis som ljumskar borde heta ljumsklar och sjuksköterska, skjutsköterska..

Tur att det är sovmorgon på onsdagar!

Kommentarer
Postat av: Lina

bravo Aina!

2011-03-10 @ 16:37:59
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0