Blåst men inte bortblåst..

Imorse när jag vaknade visste jag inte att jag låg med huvudet in mot väggen och inte ut mot rummet, så när jag ska  sträcka på mig upp slår jag pannan i väggen.
Ja så kan det gå..

Annars har det blåst som fan i helgen och inte minst i fredags morse när vi skulle redovisa våra fina skyltfönster!
Men vad gjorde det? Jo att vi blev nedkylda och fryser fortfarande..

MEN det kom vi över rätt snart och åkte på en liten roadtrip! Med Milla som bästa chaufför tog vi sikte mot Mora med ett stop på Dalahästfabriken i Nusnäs!


T.h är min trähästkompis och t.v blåser Jessika nästan bort..
I Mora blåste det minst lika mycket men det var mysigt ändå!

I går var det internationell matkväll här på skolan. Mycket angenämt. Det finns en massa elever från olika länder här på skolan och igår hade några av dem samlats och lagat mat som vi andra blev bjudna på. Det var mycket gott och aldeless gratis. Sånt gillar vi!
Till bords hade jag Jessika, Amelie, Frida, Milla, Leo och Tim som inte hade anlänt vid fotoögonblicket!

Snyggt sällskap är jag alltid bortskämd med ofta men ikväll var vi extra fina!

Sen har det blivit lite vin, lite TP, mycket risotto, mycket godis, lite film, lite shopping, mycket kaffe, ingen träning eller motion what so ever, massa snack och sömn!

En bra helg!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åååh, vilka fina klassisar jag har :D kärlek!

2011-03-28 @ 20:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0