Alltid redo..

Som gammal scout hägrar mantrat alltid redo!

Vi kan börja från början när Anne var här en helg i januari och jag, i egenskap av verdinna, lånade en madrass, extra kudde och extra täcke.
Som den lata Ainan jag är har jag fortfarande inte lämnat tillbaka dessa ting.. MEN för en gångs skull kom min lathet till hands. Igår kväll var Lina här och hälsade på och hon bara ooorkade inte gå hem. Och vem skulle vilja skicka hem denna fina vän? (alltså måste det ju bli så här: lathet = alltid redo?)

Det var bara att dra fram madrassen!

Övernattningar är klart underskattade!!
Tummen upp! Nästa gång är vi alla bjudna till Lina och Christels fina stuga för övernattning! YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0