Aina Salander..

TVÅTUSENTIO
Förra året precis vid den här tiden så ville jag sååå gäärna veta vad/om jag skulle få tillbaka cash på skatten. Tänkte att jag skulle installera BankID (läs: tänkte att Andreas skulle installera BankID åt mig). Han fixade och donade. Gick inte. Han försökte igen. Nej nej nej! Testa igen, okej. Nai nai nai.
Svor ett tag men tänkte att det kommer ju ändå på posten!
Dagarna gick och brevet damp ner. Jag fick väl tillbaka någon tusenlapp tack hej!

TVÅTUSENELVA
Runt 17.30.. Aina, Leksand, hjälplös. Vill sååå gäärna veta vad/om jag får tillbaka penga på skatten. Tänk vad kul det skulle vara! Men jag har ju inget jäkla BankID. Kanske ska ringa Andreas och han får agera telesupport? Nja.. Jag blir ändå bara bitter för att det inte fungerar.
Gick på jympa med J. Lina peppade mig. Vad bra det gick. Kom hem, tänkte att jag är fan bra. Passar väl på att kolla upp det här med BankID en sista gång. Har inga förhoppningar för om inte ens Andreas kan, ja hur faen ska jag då lyckas?

Kollar ändå, kan ju ändå inte misslyckas mer än sist..
HEJ HEJ HEJ BANKID!!
Det var väl kanske inte så svårt ändå..


Eat that Andreas!!

Nu undrar jag som mest om någon riggat upp kameror här i rummet eller om jag är fullkomligt galen för det står här att jag ska få tillbaka typ 5 papp. Hallå? Det är ju en freakin' förmögenhet för mig som typ går +- 1000:- varje år! Har dom räknat fel?
Näe skeptisk är jag, men vad gör det? Jag lyckades installera mitt BankID!
Lyckan är inte för att jag lyckades utan för att jag lyckades efter att Andreas faktiskt misslyckats.. Vilket är otoligt ovanligt.. Att han misslyckas alltså! Kanske för att han är bäst? (ja inte på att installera BankID då förstås). Men i övrigt!

Aina Salander signing out..

Kommentarer
Postat av: Andreas

määä!! ja men förra året så hade dom ju inte anpassat det till Mac, nu i år har dom ju fixat det. :P

2011-03-24 @ 09:11:02
Postat av: Emma

Hahaha! Varför ringer ni inte bara er privata banktjänsteman? Mig ;) Roligt med pengar! Fick igen strax över fyra jag också, skönt!

2011-03-24 @ 15:43:39
Postat av: Aina

Jajajaaa Andreas inga bortförklaringar nu. Get over it!



Nästa gång ska jag absolut göra det Emma :) Kanon med cash, då kan vi alltså shoppa upp alla pengar i Turkiet ;)

2011-03-24 @ 17:38:56
URL: http://ainaiexil.blogg.se/
Postat av: Twomas Medelheim Pengaman

Jag vill bara säga att jag minsann också fick tillbaka 3200 spänn! Precis lika mycket som jag fick i studiebidrag faktiskt.



Det går bra nu. :D

2011-03-31 @ 23:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0