Utmaningar..

Sägs ju vara bra ibland. Ja ja, vi testar väl då.

Vi har fått till uppgift att göra ett collage innehållande en skiss/manual till miljöskyltning.
Temat är Trend 2011 och stilarna är: Arvegods, Trassel, Skulptrualt eller Råenkel Romantik.
Tolka på valfritt sätt.
Okej?
Jag tänkte köra på arvegods (med riktlinjer, nött, nytt, metallic, pasteller kurvig, rakt).
Surfar runt och letar lite bilder, tänker mig lite romantiskt, vår, personliga saker, design från olika decennier.
Jag är personligen inte så väldigt inne på gammeldags, shabby chickt och sånt där.
Vackert? Mycket! Hemma hos mig? Njäee.
Jag gillar svart! (Det passar min personlighet som Thomas påstår, haha)

Slängde ihop en liten mindmap.. Som jag säkert inte följer..

Takkronan är ju iofs lagomt tacky för min stil..

Utmaning vare ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0