Rubriklöst..

Vi hade en gästlärare förra veckan som lärde oss att skylta med ljus.
På tema varmt kunde vi inte låta bli att hämta osmaklig inspiration från Red Light District och på valfritt tema blev en misslyckad ljussättning fantastiskt bra!

MEN den här veckan är det skyltningsvecka, jag och Frida donar på borta på Einars Skor, vi har lärt oss att Einar startade butiken runt 1970, han är/var far till de två damerna som äger butiken nu. Sedärja..

Idag firar jag och Andreas 5:årsdag, det har han bestämt. Datumet alltså! Tyvärr firar vi den inte tillsammans.. Mycket mycket tråkigt! Synd att Leksand är så långt bort och Sundsvall också för den delen!
Inte för att vi kanske hade gått på 5:stjärnig resturang med vita dukar för att sedan åka släde efter en häst och skåla i Champagne..
Men jag underskattar inte en pizza från Biteline.. Inte för att jag är hungrig nu eller så. Men det hade varit mysigt..
Grattis till oss!

Kommentarer
Postat av: Ola R

Grattis till er! Hör av dig om du blir ledig ;)

2011-01-31 @ 22:05:12
Postat av: sofiasniper

GRATTIS TILL ER! Gud vad tiden går fort...

Mmmm biteline.. är det nåt man saknar från sundsvall är det väl biteline alltså.

2011-02-01 @ 09:46:48
URL: http://sofiasniper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0