Lite friskare..

lite svettigare!!

Behold, my fans!

På Friskis stavar man jympa men J och inte med G!
One less thing to learn..

Det var jag, Jessica, Amelie, Anna, min fd Indiska-kollega Veronica, hennes kompis Maya och runt 55 st Leksingar till som, likt en sekt stod i ring och utövade övningar.. Alla klyschor om Friskis är på sanning! Tanterna har bättre kondis än oss ungdomar, man plockar äpplen man plockar blåbär, musiken är från 1998-2004 osv, osv! I loved it.. Till och med så mycket att jag slog till på ett terminskort!
Målet är att bli skinny tills i sommar så vi körde på med två pass på raken. Efter två timmar jympning var jag inte speciellt kaxig men ca 100% mer tränad än innan.

Imorgon väntar träningsvärk och föreläsningar i ljussättning, sweet!

Kommentarer
Postat av: Lina

oh. jympa med J kanske skulle kunna vara min grej också!? vad kostar det? vilka dagar? kramar.

2011-01-26 @ 13:49:02
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: mamma

Skinny! Du e bra som du e.

kram

2011-01-26 @ 14:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0