Fredag! Trevklöst..

bästa dagen på veckan!! Idag går vi bara till 12, som alla andra fredagar.
Vi ska förbereda nästa veckas skyltning, jag och Frida ska skylta på Einars' skor! Vem Einar är ska vi strax bli varse..
Skor har jag aldrig skyltat med förut så det ska bli spännande, Frida har jag heller aldrig skyltat med heller så det ska ju bli ännu roligare!
Efter det kommer Anne och hälsar på, det ska bli ett kärt återseénde. En Sundsvallsbo som för tillfället emigrerat till Borlänge för en makeup utbildning! Undra om leksingarna är redo!?

Min kamera har jag glömt på skolan 3 dagar i rad men idag ska den med hem så jag kan laddaa upp lite bilder.
Lägger upp en webcambild så ni inte glömmer hur jag ser ut..

Note to self.. STÄDA!

Happy friday lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0