Dagens i-landsproblem 2.0

Sedan september har jag haft den här jackan på näthinnan:

Dagarna har liksom passerat och inget mer med det - förens jag fick en uppenbarelse förra torsdagen.
Jag SKA HA den där jackan och den ska vara i min ägo innan nästa helgs Stockholmsresa! Ska ska ska..
Annars stannar jag hemma.. Stämmingen var lite på det här viset, ni vet?

Motgångarna har avlöst sig och den är slut slut slut överjävlaallt!
MEN SÅ.. hittade jag den på Blocket. En tjej någonstans i landet hade en till övers och var berädd att skicka den till mig på en eneste gang!
Jag är lite misstänksam mot Blockethandel så jag vågade inte ropa hej fören jag var över bäcken, MEN SÅ imorse kom det ett paket..

HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahahaha men det är ju en sån jag har fast en lila :D:D:D

2011-01-20 @ 21:43:37
Postat av: Aina

I know! Sa ju det till dig dagen innan jul ju, du hade den på dig då! :)

2011-01-25 @ 21:33:17
URL: http://ainaiexil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0