Umgänge förnöjer.

Vi i klassen umågs ju mycket med varandra. Varje veckodag och på helgerna med för den delen. Vissa mer än andra för visso, men kontentan av det hela är att vi träffs en hel del!
Det gör mig inget, vi har mycket trevligt. Idag tränade vi till exempel. 4 av oss gemensamt, de andra kanske på varsitt håll?
Jag tror nog att vi i smyg börjar efterlikna varandra mer och mer. Jag talar ibland ofta någon form av dåligt dalmål. Några i klassen är ju från trakterna och mina stämband blir så influerade. Några fraser a´la Gunde Svan är lätta att öva in, tex: Nära skjuter ingen hare och ser du nyckeln?!

Man blir ju som man umgås, heter det ju - tur att man umgås med så härliga mäniskor!
Jag har tex ingenting emot att bli lite som Lina!

Undra vad vi har på oss imorgon?!

Kommentarer
Postat av: Lina

ååååå gulle! imorgon vill jag kramas!

2011-02-07 @ 22:38:20
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0