Rubriklöst..

Tiden går fort här i Svallet. Än saknar jag inte Leksand, men det kommer nog snart!
Feels good to be home!

Försöker hålla mig sysselsatt..
I lördags spelade vi squash. Det gick sådär. Eller det gick rätt bra faktiskt!

Det var i varje fall roligt och det är väl det som räknas?

På kvällen var det lite halvfest. Alla såg så trötta ut på bilderna så det vore dumt att lägga upp dem och förstöra mitt partyrykte..

Igår natt var det Oscarsgala hos Eddie och Lilli som gällde!
Efter en stödvila mellan 23-01 så var jag vaken till 03.

Inte ens 2 sorters chips kunde hålla mig vaken..

Kommentarer
Postat av: sanna

haha, härligt. Brukar ofta kämpa mig igenom det mesta, somnar oftast lagom till de stora priserna:)

2011-02-28 @ 21:38:04
URL: http://eggnbacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0