Mp3b..

Ibland, när det är som mest uppe i mitt huvud, stannar jag upp tänker jag på min gamla härliga gymnasieklass och vad det blivit av oss hittils.. Speciellt nu i dagarna när vi hållit på med Illustrator och InDesign. Skrattar lite åt mig själv. Varför gick jag media egentligen? Ska väl inte sticka under stolen med att jag haft sjukt mycket användning av min gymnasieutbildning men jag vill nog helst slippa allt som har med den att göra - ett litet tag till iaf.l! Men så skrattar jag igen.. Vad hände med oss?

Vissa hamnade på andra sidan jorden typ Kina, Australien eller Asien i största allmänhet..
Några fortsatte på mediaspåret och gör succé både här och där - en del bytte bana helt. Medan vissa räddar världen räddar andra människorna i den.
Men av alla i klassen vet jag ingen som inte gör succé!

Fy fan vad bra vi var - minns ni det?

Kommentarer
Postat av: Andreas

klart vi minns :)

2011-02-18 @ 17:21:55
Postat av: Nord

Ja, klart vi minns - det kommer vi alltid att göra!

2011-02-19 @ 17:33:40
Postat av: sanna

ja, det kommer bli skitfint, har du tänkt vara på samma ställe?

2011-02-19 @ 20:46:10
URL: http://eggnbacon.blogg.se/
Postat av: Jenni

Vi var grym!! :)

2011-02-19 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0