Logotypproblem..

Vi ska göra logotyper i Illutrator till våra montrar!

I gymnasiet hade jag en lärare som heter Christer. Honom hade jag i Grafisk kommunikation. Nu, ca 5 år senare har jag Emmi i ungefär samma sak. Till Christers halva förtret var jag väl inte något av en illustratör, det är jag inte nu heller. Tänker att om jag håller låg profil kanske inte Emmi kommer bort till mig och frågar hur det går. (Eftersom jag gör allt annat än logotyper vill jag gärna inte visa..)
Jag på typ 46 saker som jag hellre gör än att rita med hjälp av datorn. Önskar att jag tyckte det var roligt, men tycker jag inte.. GAAAAH!! (ett ord för att uttrycka frustration) Ett som är säkert är väl att jag då kommer ha årets tråkigaste logga. Säkerligen utan illustration.
Detta till min egen förtret.


Detta tog mig 2 timmar. Låt er ej imponeras av mitt orginella namn och dess lika orginella teckensnitt..


Tänker om.. 1 timme kvar på lektionen och jag jobbar ju helst under en snäv tidspress!
Det här är kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0