Meine kleine fönster!

Idag har jag gjort ett Indiska-fönster helt själv, för första -men förhoppningsvis inte sista- gången!
Tänkte att det skulle ta sisådär fram till lunch, alltså 3,5 timme. Jag räknade ju fel på ca 4 timmar. Sedärja! Att det var tidskrävande visste jag och speciellt i en butik man aldrig varit förut. Det tar en stund att få koll på lager och verktyg.
Men sen så! Eftersom jag var supervised av självaste regionsdekoratören så ville man ju gärna inte ta någon genväg och det var mycket finlir. Butikens fönster var också väldigt litet och inte speciellt djupt heller, därför var manualen svår att följa. Fick i princip bara med hälften av de rekommenderade varorna men hey, det blev ju ett fönster ändå - och ett bra sådant!!
Riktigt nöjd med dagen (förutom tiden på utförandet).


Om bossarnas boss har godkänt det så måste det ju vara helt okej alltså?

Kommentarer
Postat av: Triana

ja jelar va fint Aina!

Tumme upp! :)

2011-04-28 @ 23:52:52
URL: http://triana.blogg.se/
Postat av: Frida

Detta tycker jag mig känna igen, gjort en vägg och en inspirationsyta med varor som dessa.. Grym du är!! Hoppas livet i huvudstaden leker! Kram!!

2011-04-29 @ 07:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0