Ja just ja..

Jag går ju faktiskt i skolan också.
Vi håller på med vår slutuppgift - alltså SLUTUPPGIFT!!!

Planeringen lyder som följer..
v.15
mån-ons skola
tors-lör klassresa till Helsingfors
v.16
mån-tis skola
ons-tis påsklov
v.17
tis-fre paktik
v.18-19
mån-fre praktik
v.20
mån-fre skola
v.21
mån-fre skola
v.22
mån-tis skola
ons skolavslutning

Schnart äre schlutt!!
Men nu är det slutuppgift!
Den består av tre olika moment:
Skissa/bygga upp och fota/rita upp på dator (i 2-punktsperspektiv) varulägg i butik .
Textade, fotade eller datorritade skyltar
Fotat eller skissat skyltfönster.

Det är vår SLUTUPPGIFT!!!!!

Dags att sätta igång då kanske..

Kommentarer
Postat av: zassa

När jag läste det fick jag nästan en tår i ögat, det är banne mig inte långt kvar!



Ps, det är vecka 22 vi slutar ;)

2011-04-11 @ 21:30:46
URL: http://www.zassy.devote.se
Postat av: Karin

vill inte göra dig besviken men vi slutar inte förrän ons v. 22 :P sen har du ju glömt det viktigaste i slutuppgiften - inspirationen i 2-punkts perspektiv ;) haha!

2011-04-11 @ 21:39:41
URL: http://karinembretzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0