I lördags,

på bussen hem från Finlandsfärjan, hamnade vi jämte en röd bil i en bilkö.

Paret i bilen hade 4 katter. Här ser ni endast två (om man inte räknar med rattmuffen som kanske en gång i tiden också varit deras katt? Vi vet inte..). Ganska roligt.. I alla fall där och då! Inte att rattmuffen kanske varit en katt, utan att de hade 4 katter i bilen och for och flängde..

Annars har jag faktiskt packat. Typ. Jag komer utnyttja Elina gästvänlighet till max och har därför inte packat ner varken lakan eller handdukar. Dock kanske det slank ner en och en annan present till värdinnan? Vi får la se!

Ikväll blir det Elvis - Glada Hudikteatern på Tegera Arena, med hela halva skolan. Ett perfekt avslut innan lov och praktik. Min handledare ringde förut, by the way. Känns superbra men jag är glad om jag inte vomiterar av nervositet, på ett positivt sätt alltså! Taggad taggad taggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0