Första praktikdagen - check!

Gick som smort, riktigt jäkla bra om man ska vara sån. Och det ska man ju..
Det här kommer ju bli hur bra som helst!

Träffade min första handledare Erika på huvudkontoret imorse. Vi surrade på lite och sedan kom de andra två regionsdekoratörerna. Vi planerade Jade Jagger-lanseringen. Eller ja, vi och vi, DOM planerade. Jag lyssnade mest.
Sen gick vi ner till regionschefen och Erika planerade sina kommande 10 veckor. Dagen avslutades med ett besök på Indiska - Fältöversten. De hade gjort en stor rokad i butiken några veckor innan, då de bytt plats på sin interiorfront och accesoaravdelning. Så vi gjorde en liten uppföljning på det. Se där ja!

Sen skulle jag ta mig hem till my new crib. Och hur bra gick inte det då?
Hur bra som helst! Tunnelbanan är min vän.

Här uppe, on 7th heaven, bor jag och Elina så klart och katten Mitzu.

Tummen upp!! Men tummen hamnade lite utanför bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0