Dagen efter..

Jäkla valvaka, trotts den mysiga stämmningen och det trevliga umgänget gick jag surandes hem..
Välkommna in i riksdagen SD..
Eller inte, gå helst och gräv ner er.. långt ner. Vi är ett par stycken som hjälper er att gräva!
Känns som att majoriteten här på skolan är hyffsat missnöjda, inte bara över en blå seger utan även av Sverige Demokraternas intågande. Varför? Det förklarar sig självt..
Men men, så är det och nästa gång gör vi om och gör rätt. Eller hur?

Nu sitter jag iaf. på mina 16 kvadratmeter och äter lite kvällsmat. Här på skolan är det så fruktansvärt god mat, måste nog fotografera lunchen någon dag. Man äter så mycket mat (och salladsbuffén ska vi inte tala om) att man inte är speciellt hungrig alls förens sent på eftermidagarna. Vi har lunch vid 12 och jag behövde inte äta middag förens nu!
Bara maten är värd att stanna för!

Ha lite tekniska problem (läs: hittar inte kamerasladden). Men när detta är löst ska jag ladda upp lite bilder på min enkla boning!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0