äääntligen "hemma".

Eller?
Skulle ju egentligen varit "hemma" i lilla kyffet vid 21-tiden men neeeej. SJ måste hata mig och här är jag äntligen, två timmar försenad. Ja men jag hade ju ändå inget bättre för mig? Jo!

Helgen i Sundsvall började bra! -Självklart var det strul på tåget upp också och vi fick springa som värsta Usain Bolt mellan perrongerna (pgs förseningar så klart) meeen jag hamnade tillslut i Sundsvall på utsatt tid-
Tacos i Borgen och en rätt tidig kväll var aldeless lagom (Borgen ligger på Nygatan och där bor de tre vännerna och Andres ♥ i ett litet kollektiv).

Sen kom den fruktade lördagen..
Flyttstädning av vår gamla lägenhet på Södra Järnvägsgatan.
Vilken slitgöra.. USCH vad jobbigt och framförallt tråkigt det är att flyttstäda!
Som en räddande ängel kom Josip till undsättning och som en skänk från ovan kikade Kicki och Linda förbi med skurhink och klorin i högsta hugg! TACK! Annars hade vi skurat fortfarande.
Kickis blogg hittar ni här, btw http://www.kristinh.blogg.se

På kvällen slöt vi upp ett gäng och gick på All Star och käkade.. Yummu!
Sen lite ferre i Borgen så klart, med ännu fler underbara vänner!
Stal två bilder av Josip

Josip, Lilli och jag är lugna och sansade.


Lilli och jag är fortfarande lugna och sansade.
Jag skulle nog bara sätta upp håret..

Dagen (söndag) har gått åt till att uträtta ärenden, har letat som en tok i på alla Dalarnas Clas Ohlssonbutiker efter deras svarta A3 mapp med handtag. Men neheej, man ska behöva åka till Sundsvall och Sundsvalls' Classe svek mig inte! Jag köpte två!!

Ååååh vad jag saknar Sundsvall..
Hungrig är jag också.. Skulle ju handla på vägen hem från tåget men eftersom tåget var fett försenat hade alla affärer stängt (ja vi har faktiskt tre matbutiker i Leksand). Så här sitter jag utan mat liksom..
Men jag är inte bitter! (Jo det är jag!)
Jaja, imorgon i skolan så är det glömt. Trodde faktiskt aldrig jag skulle gilla att plugga så mycket som jag gör och imorgon är det ju dess utom skyltning som gäller! Woho!

Nu gör jag kväll, så det fortare blir morgon!






Kommentarer
Postat av: Josip

Sundsvall är like, öken utan Aina in it... you are our savior!

2010-09-27 @ 08:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0