VINST!

Var på Ica här om dagen. Handlade mat (så som sig bör i en matbutik) och fick ett superlångt kvitto (lätt 50cm)
Wazzup??  tänkte jag!
Killen i kassan informerade mig om att jag VUNNIT på något lotteri.
Tydligen får man lotter när man drar sitt Icakort i kassan. Inte lotter i handen utan i något digitalt system och det står på kvittot om man vunnit eller inte. Bla bla..

Killen i kassan: Jaha okej, du har alltså vunnit här då på lotteriet. Man kan vinna allt från ett flingpaket til en bil och resor. Det står på kvittot vad du vunnit. (inte alls inövat)
Jag: Aha, okej jasså ja se där aa alltså jaha okej tack då!

Raffsar ihop varorna fort som tusan. Försöker dölja min entusiasm. En ny bil? Vart ska jag parkera den? En resa? Till vart? När ska den utnyttjas? Kanske över jul? Tillbaka till bilen. Får man välja färg? Vart hämtar man den? Hämtas hos Ica-Stig? En resa vore ju skoj ändå.. Men shit, en bil är ju nice. Fast Mallis över jul?
 
Kutar ut ur butiken och vågar inte titta fören jag sitter på bussen.

----- GRATTIS! -----
Du vann följande:
ICA Skona Handdisk 500 ml valfri

Jaja, kanske ingen bil, men Hanna behövde faktiskt nytt diskmedel!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!! Pappa vann riven ost häromdagen!

2010-10-24 @ 19:53:11
Postat av: Lina

det var jag som gratulerade. hade inte tänkt vara anonym faktiskt..

2010-10-24 @ 19:54:08
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Josip

Damn vilken suspense det blev när jag läste inlägget! HAHA And congratulations for a cleaner and more hygienic life! HAHA

2010-10-24 @ 20:12:01
URL: http://josipk.tumblr.com
Postat av: Josip

ALSO: Gorgeous picture the first one! The other one is just cute! ;) haha

2010-10-24 @ 20:17:22
Postat av: Aina

Ja visst är Ica underbart Lina? :D

Grattis till din pappa!



Well thank you dear :)

Önskar att jag tyckte om städning lika mycket som du, St Josip!

2010-10-24 @ 21:11:51
URL: http://ainaiexil.blogg.se/
Postat av: Oskar

Nåja, du slapp i alla fall digestivekexen som jag vann. De var torra.

2010-10-24 @ 22:11:32
Postat av: Andreas

Hahahahaha !!!!

2010-10-25 @ 14:45:40
Postat av: mamma

en stycken olivolja extra virgin till mig

tack ICA

2010-10-25 @ 15:40:39
Postat av: Anne

Det var väl för underbart :) hahah



Emil hade varit på ica en dag och då hade det blinkat för fullt för någon ... de vann nog inte diskmedel.



Emil köper icas varor med vilje för att någon gång vinna men inte. :P

2010-10-25 @ 18:45:16
Postat av: Aina

Grattis mamma :)



Oskar om kexen INTE varit torra hade jag nog varit mer orolig, haha!



Så det var det den där saftblandaren var till för?

Ja nu ska det bara handlas Icavaror, mitt spelberoende finns det ingen hejd på!

2010-10-25 @ 23:38:05
URL: http://ainaiexil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0