Praktikångest och klassfeströj!

Kanske är att överdriva. Snarare praktiknervositet!!
Praktiken börjar på måndag och sen är Åhléns på Fridhemsplan mitt hem i tre veckor framåt.
Lite läskig, mycket spännande!
Klarar jag av Stockholm i tre veckor? Klarar Stockholm av mig i tre veckor?
Kommer i alla fall sakna Leksand och mina fina klassisar, men som alltid annars så kommer nog tiden gå fort även på praktiken!
Och SHIT vad kul det ska bli att bo hos Hanna :) I'm lucky!

Om jag skulle börja sakna klassisarna allt för mycket kan jag ju alltid titta på bilderna sen i fredags.


Några av alla härliga brudar!

Sen gick vi lös på skyltdockor och rekvisita!

Brudarna sliter..


När Karin inte pluggar knäcker hon extra som kommunalråd.
Vilda Erika vill inte riktigt inse att det är tvåtusentio och inte nittonhundraåttio.



Zassa heter GaGa i mellannamn och är vanligtvis sååhär söt:

Zassa bloggar här: www.zassy.devote.se



Christel som *Chrystall*
och Christel som Christel


Lina har en härlig bild som ni kan hitta här:
http://linaskriver.blogg.se/2010/october/klassrumspartaj.html


Nu ska jag inte gå och lägga mig för jag har sovmorgon imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Josip

I see everyone went Britney Spears crazy at that party!

2010-10-13 @ 19:06:10
URL: http://josipk.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0