Onsdagslyx.

Mycket att göra på varuhuset imorgon. Erbjöd mig att komma 07:30 imorgon i stället för sagda tiden 08:00.
Ångrar mig lite nu.. Hur kan jag ha förträngt min morgontrötthet?!


Hade bokat middagsdejt med Amelie vi gick en sväng på NK innan käket.
Känner mig liksom hemma där. I wish..
Köpte bara en kaffe!

Stående replik på NK..
Baristan/expiditen: Har du NK-kort?
Jag: Njäee.. Inte med mig..

Hanna jobbar übersent ikväll med att hänga om i sin butik, så här sitter jag helt alena.
Kom hem ganska tidigt trots trevligt sällskap.
Fläker upp en halvdan bild på det imorrn!

HEYPA!


Kommentarer
Postat av: Josip

Look at you owning that big city, you so belong there!! Fashonista... and no UGLY PEOPLE ALLOWED! haha

2010-10-21 @ 09:23:21
URL: http://josipk.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0