När kommer Maria?

I måndags eftermiddag skulle jag till Hannas butik och hälsa på.
Längs Biblioteksgatan delades det ut gratis pasta..

Kille i kockoutfit: Idag är det internationella pastadagen, vi bjuder på pasta.
Jag: Åh vad snällt! Nice!! Hur många får man ta? tänkte jag.
Såg några fler ungdomar i samma outfit, så jag la ner mitt pastapaket i min väska och tog sikte på nästa...
och nästa.. och nästa.. o c h  n ä s t a....!!!

Tur att de delas ut gratis pasta på Biblioteksgatan den 25:e, precis vad som behövs på Stureplan..


Så här glad blev Hanna!
Hennes jobbarkompis blev lika glad när jag gick och smilade till mig tre paket till PLUS en burk pastasås!
Han erbjöd mig till och med sin biljett till Santana i Globen. TACK!

Så ikväll har jag och Hanna varit lite kulturella.
Vi gick dit, helt utan förhoppningar!
Vi undrade mest bara: När kommer Maria egentligen?
And so she came..
Efter ca 2,5 timmes lyssnande på Santanas gitarronani (Andreas beskrivning) så var vi heeelt besatt!
(eller ja, imponerade iaf.)
Bättre onsdagskväll blir svårslaget.



Marhiiihaaa, marhiihaaaaa....


Kommentarer
Postat av: Josip

Förutom din invandrar instinkt där med pastan, It sure was a fablous fay! Wasn't it? :D

2010-10-28 @ 10:38:53
URL: http://josipk.tumblr.com
Postat av: Aina

HAHA ja det var min invandrarinstinkt som slog till!

Oh yes, it sure was awsome :)

Marhiiiihaaa Marhiihaaaaa!!

My new (but old) favourite song!

2010-10-28 @ 23:38:32
URL: http://ainaiexil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0