Jul jul stålande jul!

Heeeypa!
Kom halvnyss hem från praktiken.
Jag fick ett eget litet projekt att pyssla med under dagen.
Gick som smort!


Väggen så oskuldsfull och tom.


Väggen attackerad av JUUUUUUL"kläder".

Detta var inte allt jag gjorde på hela dagen, nej nej.
Finns två väggar till jag gjort med pepparkakskostymer och Lucialinnen.

Av allt detta juliga uppackande medföljde även en dag av julsångsnynnande.
Lite irriterande med julkänsla redan.
Den regnade i alla fall bort på vägen hem!

Hanna slutar strax efter 19 så jag ska strax sätta i gång med middagen.
Bra att börja i tid här har jag lärt mig.
Hanna har en söt liten bärbar ugn med två kokplattor på.
Kör man ugnen fungerar inte bägge plattorna and so on. Men vad gör det?

Hade detta nu varit en matblogg hade jag garanterat visat bilder på mitt matlagande, men nej. Inte i dag.
Även fast jag ska göra überflashig mat (?)
Färdiggrillad kyckling, ris, currysås, avokadosallad och jordnötter.

I morgon efter praktiken, ska jag hänga med min härliga klasskompis Amelie som också har praktik här i storstan. YAY!
Heypa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu har jag ramlat in här på bloggen =)



Va mysigt du verkar ha det på praktiken! =) Härligt med julsaker redan... Jag måste nog gå ner till källarn nu och plocka upp alla lådor med julsaker och kolla vad jag egentligen äger. Henke kommer att spy då han kommer hem och ser allt ;P



Va tråkigt att du inte kan va med på Halloween, hoppas ni firar ordentligt nere i Stockholm!



Hoppas vi ses snart igen! Sköt om dig, Kramar!!

2010-10-20 @ 15:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0