Förlåt mig..

Jag har ju inte räknat upp alla kändisar jag sett!! Hur kunde jag glömma det??

A-kändisar:
Hasse Aro
Amanda och Charlie Schulman

B-kändisar:
Emilia Big big girl, big big world bla bla bla

C-kändisar:
Måns Möller
Jag tror det var alla hittills!

För övrigt har det varit full rulle hela veckan.
Middag på Fridays med Sanna, i måndags.
Plankstek i Gamla Stan med Hanna o Co vänner i tisdags.
Santana igår!
..och fetlång dag på Åhléns idag.
Jag kom hem för drygt 45 min sedan. Vi hängde om modeavdelningen på Åhléns efter stängning.
Gick niiiice!
Morgondagen blir en kortdag och sen är det bara nästa vecka kvar på praktiken.
Jiiseez vad tiden går fort!

Nu blir det sova sova säng säng för jag börjar 07:30 imorgon!
Heypa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0