Lite pics..

Monday schmonday!
Första dagen på sista praktikveckan! Shiizez vad tiden går fort och det måste ju betyda att det är kul!?
JA!!
Kanske dags att visa några (5) av alla (186 bilder) jag tagit på min praktikplats!

Efter två veckor har stegen äntligen blivit min vän!


Så här skitiga blir mina handskar på ett par dagar!


Coola Marie på lilla lagret!


Bytte lite vepor häromdagen!
Före: Efter:
Kanske inte rocket science men rätt roligt faktiskt!
Mina verk hittar ni som sagt på Åhléns Fridhemsplan. Kom och betrakta!

Imorgon efter "jobbet" ska jag träffa min gamle granne från byn, Johanna! Det ska bli så jädrans trevligt!

NU ska vi (Hanna) göra smoothie!
Heypa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0