Särboproblem..

Jag och Andreas har länge haft ett litet problem som gnagt emellanåt.
Det handlar om en vårdnadstvist skulle man kunna säga! dramaqueen
Igår fick Andreas nog och ville inte längre ha delad vårdnad om.. Spotifyanvändaren!

Ofta står det såhär.. Gärna helst om helgerna när man kanske vill ha lite partystämming, i varsin del av landet!


Det gick ju an när vi bara hade en dator och bodde tillsammans.
Av lathet har jag inte orkat skaffa en egen och har därför loggat in på hans. vår..
Jag brukar undvika att föra ämnet på tal men igår var det oundvikligt, för dum som jag var hade jag inte loggat ut min Skype...

Argumenterade med att jag är tekninskt handikappad och att jag får separationsångest från min Spotify.. vår Spotify..
Men den gubben gick han inte på.
Det slutade med att Andreas fick göra en användare åt mig och nu sitter jag här..

Med en helt egen användare. Inga listor. Inga dåliga låtar.
Inga låtar över huud taget för den delen.. än..
Vilken ska bli min första?? Jag får beslutsångest..
Tror det blir den här, min nya obsession!

http://www.youtube.com/watch?v=YbP1K-bQB6g

Kommentarer
Postat av: Emma

Be Salle att skicka alla listor till dig så slipper du arbetet! =)

2010-11-16 @ 14:15:38
Postat av: Andreas

ja !! det sa jag också !! :P men ne det var för krångligt :P

2010-11-16 @ 16:28:56
Postat av: Emma

Hahaha! =D Ja, då är det bara att leta på då.

2010-11-16 @ 19:23:56
Postat av: Pärlan

HAHA! Jag och F har precis samma probs :P fast ingen av oss har lyckats ordna eget konto än...

2010-11-17 @ 18:10:59
URL: http://lifeofpearl.blogg.se/
Postat av: Lina

hihi

2010-11-17 @ 18:41:56
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Aina

Ja alltså jag tänkte ju att jag skulle börja på ett nytt kapitel så där då. Helt nya listor!

Men jag måste nog krypa till korset och flytta över mina gamla listor, har bara kommit på 5 låtar än så länge.. Börjar lessna!

2010-11-18 @ 10:17:23
URL: http://ainaiexil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0