Sånt man tyvär måste leva med..

Just på onsdagar saknar jag Sundsvall lite extra.. jo jag vet att det är torsdag idag, men det hjälps inte.
Tur att dom nu har en blogg!
http://sundsvallsjuntan.blogspot.com/

På högstadiet kände jag aldrig att jag behövde tillfredställa min syslöjdslärare. Till hennes stora förtret..
Inte heller är jag uppväxt på 1600-talet eller har handarbete som främsta egenskap och intresse.
Så mina stickkunskaper är ju lika med noll, men det kanske ni kan ändra på när jag flyttat hem igen?
Annars är jag rätt bra på att dricka kaffe!
En varm mössa att föredra för tillfället. Det är ju faktiskt ett par minusgrader!
Ni har ju min adress!..


NU --> praktikrapport! Här ska smöras!


Kommentarer
Postat av: Ola R

Kom tillbaka till Stockholm Aina. Jag saknar dig!

/Ola R

2010-11-19 @ 10:44:00
Postat av: Aina

Ååååh Ola, jag saknar dig också! HAHA!

2010-11-19 @ 19:57:42
URL: http://ainaiexil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0