Nostalgi..

på hög nivå, när jag och Hannah åkte mot Ånge i tisdags..
Som 14åringar hade vi endast ett fritidsintresse: Bränna skivor!
Dag ut och dag in brände vi skivor med namn som "Bra låtar", "Musik", "Påsk -04", "Blandat", "Ännu bättre låtar" osv.
Dagen till ära hade Hannah plockat med sig dessa skivor. Nej, jag gissar på att de alltid ligger i bilen..

Hannah rockar!          Ett urval ur samlingen
ÅH så bra det var. Fortfarande! Tur att det är långt till Ånge så man han spela igenom alla.
Oasis blandat med S club 7, varvat med Alice Cooper, Wyclef och mycket myyycket mer!

Fika i Ånge och sen släppte Hannah av oss (mig och en annan Hanna) i Ovansjö.
Vi spelade kort, åt smörgåstårta och umgicks. Så jäkla trevligt!
När jag vaknade nästa morgon såg det ut så här
Ni ser entusiasmen i mitt ansikte? Jag gillar inte snö..

Mot eftermiddagen tog jag sikte på Ramsjö där det bjöds på plankstek. MUMS!
Och har man glömt sina nycklar kan man ju alltid kolla anslagstavlan på Tempo Ramsjö, de verkar ha nycklar till de mesta..


Kommentarer
Postat av: mamma

I love Ramsjö!

2010-11-14 @ 18:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0