Hej Sundsvall!

Sista dagen på praktiken igår, lite ledsamt faktiskt. Jag hade riktigt kul och trivdes jättebra!
Fick en jättefin avskedspresent och alla grät en skvätt!
Sen blev det buss upp till Sundsvall, tur att jag hade Hanna som sällskap!
När jag vaknade imorse insåg jag hur mycket jag saknade Hannas soffa.. Den var så skön!
Det enda bra med Andreas säng är ju just Andreas. Annars är den mest alldeles för mjuk :(
Men vad gör det?
Just nu sitter jag nere hos Emil och Anne och fikar. Köket i Borgen hade ju typ inte blivit städat sen 21 oktober så..
Vi firar lite, Anne har kommit in här: http://www.makeupstudion.com/
Imorgon ska jag jobba och träffa massa coola kompisar!! YES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0