Hej Leksand!

Nu är jag här igen.. Denna tågresa gick så jäkla bra.
Iofs försening = springa som satan mellan perronger MEN det var inte därför just denna resa var underbar!

Har jag berättar om ni fantastiska kompis Anne?
Av henne har jag fått låna en iPod som nu heter Ipods

Ni vet när den lite äldre generationen säger saker i plural istället för singular.
I kassan säger de "ska man betala med chips?" Istället för chip.
Jobbigt att betala med chips btw.. Det blir 24 grillchips..

Precis så kallar jag min iPod, Ipods, lite tantigt sådär.
Den är i alla fall amazing, precis som Anne.
Den kommer rädda mina trista tågresor här framöver!

Ja ni ser rätt, jag åker i första klasskupén. When I travel, I travel whit style så att säga.
Nej jag gick fel men konduktören sa att jag fick sitta kvar..

Här är min favoritAnne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0