Min feeder..

Amelie och jag har någon sorts telepati-/telefoniförmåga och lyckas ofta tänka på chips samtidigt eller är det ett sammanträffande för att just chips är det enda vi tänker på förutom kebab?
Det slutade med att hon gick och köpte chips till oss båda.
Vid kassan kände hon sig till och med tvungen att skylla på klassfest för att inte kassörskan skulle döma.


Notera att chipspåsen ej är öppnad!

MEN nu kanske ni inte är så jätteintresserad av mina matvanor..
I dag har vi fått en skojig uppgift som heter Dukade bord.
På söndag är det nämligen julmarknad här på skolan och då ska vi ha en utställning, med kanske inte helt otippat, dukade bord!
Jag, Lina, Frida och Amelie ska duka med färgerna vitt, natur och rött! Sweet!

Så kom gärna alla nära, kära och ni andra också.
Söndag, Leksand Folkhögskola, kl 10-17!

På det ska vi även dekorera matsalen där det ska serveras julbord.
Vi kör lite kranstema där så efter skolan idag har vi (läs: alla utom jag) bundit björkkransar som senare ska fästas i taket ovanför matborden. Vad gjorde jag? ja.. Knäppte kort bland annat!


Lina låg lite risigt till här på eftermiddagen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Lina gillar detta.

2010-12-08 @ 20:45:58
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0